MOUSAVIHA

اسنپ فریم،لایت باکس فوق باریک
تابلو بک لایت،اسنپ فریم،بک لایت کریستال
فوریه 22, 2018

تابلو دوطرفه بک لایت ( تابلو برند )

هر فروشگاهی تنها دو ستون در طرفین درب ورودی دارد و چنانچه تابلوی تبلیغاتی محصولی بر یکی از ستون های فروشگاه و مراکز فروش نصب شود شرایط را برای حضورسایررقبا محدود و نا ممکن میسازد ، در این مورد بخصوص می توان گفت اگر شرکتی نخستین اقدام کننده نباشد بهترین مکان تبلیغ را از دست داده و ناچار خواهد بود دردیگرمراکز فروش اقدام به تبلیغ محصول و برند خود نماید .

درعرصه تابلوهای تبلیغاتی کمتر تابلویی وجود دارد که سطح اصلی آن عمود بردید ناظر باشد . تابلوهای متصل به پل های عابر پیاده و بیلبردهای خیایانی دارای این شرایط هستند اما به دلیل یک طرفه بودن در این مقوله نمیگنجد .تابلوی فروشگاه ها که در سر در ورودی اماکن نصب است به موازات محورعبورقرارداشته و برای رویت مطالب آن مخاطب باید زاویه دید خود را تغییردهد تا مطالب درج شده بر روی آن را ببیند . این تابلو ها عموما برای دید سرنشینان خودرو یا عابران طرف مقابل کاربرد دارند .در این میان تابلویی که مستقیم درراستای دید ناظر قرارداشته باشد بیشترین تاثیر را بر بیننده خواهد داشت . نکته مهم و غیر قابل انکار این نوع تابلو ها .کاربرد آن برای پیاده راه است.

نمونه ای اجرا شده از تابلو برند های دو طرفه

پس از ساخت اولین نمونه از این نوع تابلو .موارد فنی آن مورد ارزیابی وتحت آزمایش های گوناگون قرارگرفت، نتیجه محصولی شد که امروز بسیاری از برندها ، تولیدکنندگان و ارائه دهنده های خدمات خواهان استفاده تبلیغاتی ازآن هستند. تابلوی فعلی با نام دوطرفه بک لایت 34 سانتی، نوعی تابلوی کوچک است که هسته مرکزی آن از فلز به همراه دو فریم فلزی پرس شده با لبه منحنی ست که سایر اجزاء را در خود جای داده است. این نوع تابلو در دهه پنجاه بسیار رواج داشت و بیشتر برند های بزرگ از آن استفاده میکردند .پس از انقلاب برندهای نوشیدنی ، سیگار، آرایشی و بهداشتی که به شرکتهای خارجی تعلق داشتند لجازه فعالیت پیدا نکرده و این نوع تبلیغات به فراموشی سپرده شد .


استفاده از تابلو برند های متحدالشکل در سراسر کشور

نصب یک تابلوی کوچک و متحدالشکل در فروشگاه های سراسر کشور تاثیری به مراتب بیشتر از تابلوهای مختلف و پراکنده خواهد داشت . این موضوع یکی از مهمترین اصول معرفی برند بشمار می آید. با توجه به قیمت پایین وارزان این نوع تابلو و عدم تخصیص عوارض از سوی شهرداری فرصت مناسبی را جهت بهره برداری تبلیغاتی در اختیار تولید کنندگان و صاحبان نشان تجاری قرار خواهد داد.

مقدار مصرف این تابلو تنها 5.6 وات است که مصرف یکصد عدد از این تابلو با مصرف 14 لامپ مهتابی 40 وات برابری میکند وزن این تابلو با تمام تجهیزات ، 2.2 کیلو گرم می باشد. به دلیل وجود جریان 12 ولت در سیم کشی داخلی تابلو، خطر اتصالی و برق گرفتگی در آن وجود ندارد.

این نوع تابلوبه دلیل قرار داشتن در گروه تابلوهای راهنما ، به استناد رای دیوان عدالت اداری مورخ یازدهم تیرماه نودو هفت از پرداخت عوارض معاف می باشند مگر در مواردی که هدف نه معرفی فروش و محل خدمات بلکه تنها برای تبلیغ مستقیم استفاده شود . ابعاد کلی با جعبه بسته بندی محصول 12 33x 44x سانتی متر است . روشنایی داخل تابلو توسط 8 بلوک سه عددی ،برابر 24 لامپ ،از نوع اس ام دی ضد آب 12 ولت تامین شده که جریان آن توسط یک درایور 12 ولت داخلی تامین می گردد .




از این تابلو برای نشان دادن محل خودپرداز استفاده میگردد . برخی از بانک ها و موسسات مالی استفاده از این نوع تابلو را ضروری دانسته و بزودی شاهد نصب این مشخصه بر تمام خودپردازهای کشور خواهیم بود

بی شک کاربران خودپرداز در آینده به دنبال این تابلو برای دسترسی به خدمات خودپردازخواهند بود.

تصاویر این صفحه نحوه و چگونگی کاربرد این تابلوی کوچک را نشان می دهد.

تابلو دایره بک لایت دوطرفه در چهار سایز مختلف

این تابلو الگویی تغییر شکل یافته و استاندارد از نمونه های مشابه است .سایر اشکال آن دایره قطر 34 و 52 است که تولید و به بازار عرضه شده .دیگر اشکال آن در پروسه تولید سال 97 جای گرفته که سال آینده روانه بازار خواهد شد.

تابلو هایی که به صورت پرچمی و دو طرفه میتواند استفاده شود اشکال مختلفی داشته و ما نمونه های مختلفی را طراحی و تولید کرده ایم .اما آنچه مهم است انحصار در شکل و فرم برخی از تابلوها برند ها و محصولات را مشخص تر و نام آشنا تر از پیش خواهد کرد .لذا چنانچه سازمانی نیاز به شکلی از اشکال برای تابلو ی خود دارد میتواند درخواست خود را به این مجموعه بسپارد .

رنگ شاسی و بدنه اصلی میتواند متناسب با رنگ سازمانی یا نشان تجاری به شکل سفارشی رنگ آمیزی گردد

تابلو دوطرفه ، تابلو برند نوعی تابلوی کوچک و موثر است .

تابلو دو طرفه بک لایت که به آن دوطرفه پرچمی نیز گفته می شود یک تابلوی بسیار موثر است.

آنطور که از نام تابلو مشخص است هم نور دارد و هم طرفین ان قابل مشاهده است .

این محصول به دلیل نحوه نصب که بصورت عمود متصل می گردد به آن پرچمی نیز گفته می شود.

این نوع تابلو در مراکز فروش و عرضه خدمات کاربرد قابل توجه ای دارد.

تابلو دوطرفه عموما بر ستونهای ورودی، بخش زیرین تابلوها و مکانهایی که در دید پیاده هاست نصب میشود.

تاثیر بصری

این نوع تابلو برای سواره ها و خودرو ها تاثیر گذار نبوده و از فواصل دور قابل تشخیص نیست.

درواقع تلنگری است بر مشتریان که برند یا نشان تجاری مورد نظر خود را از خاطر نبرند.

تابلو دوطرفه، معمولا یک نام یا نشان را در قدم های نهائی خرید به مشتری یادآوری می کند.

به نظر کارشناسان ، تبلیغ در زمان و مکان خرید نوعی تبلیغ هدفمند و موثر است .

 تابلوهای اصلی فروشگاه برای سواره ها و پیاده های آن سوی خیابان را هدف گرفته است.

اما تابلو دوطرفه بک لایت،پیاده ها و مراجعین محل فروش  را پوشش میدهد.

هر ورودی دو ستون در طرفین خود دارد .

چنانچه تابلوی تبلیغاتی محصولی بر یکی از ستون های فروشگاه و مراکز فروش نصب شود.

شرایط را برای حضور سایر رقبا محدود و نا ممکن می سازد .

در این استفاده از تابلو برند می توان گفت اگر شرکتی نخستین اقدام کننده نباشد.

بهترین مکان تبلیغ را از دست داده و ناچار خواهد بود در مکانهای فرعی فروش اقدام به تبلیغ محصول و برند خود نماید.

ملاحظات

تابلو دوطرفه بک لایت در  نمایندگی های فروش و خدمات یادآوری سوابق و گذشته یک برند است .

برای مشاهده نمونه های تولید به اینستاگرام ما مراجعه فرمایید 

تابلو دوطرفه
https://mousaviha.com/sided-signboard/تولید تابلو های دوطرفه پرچمی