مدیریت پروژه

دسته بندی فعالیت ها

در صد سفارشات حوزه های مختلف درفصل گذشته

    • تابلوهای تبلیغاتی17%
    • استندهای شارژ موبایل سازمانی و تبلیغاتی69%
    • لایت باکس ها و دکورداخلی14%

برای مدیریت پروژه تعاریف متعددی وجود دارد. جامع ترین این تعاریف، مدیریت مهارت ها، ابزارها و فرآیند، برای حصول به نتیجه موفقیت آمیز است. مدیریت انجام یک پروژه صنعتی تنها با کشف اسامی و لیست صنایع و مشاغل یا درخواست انجام بخشی از پروژه بدست نمی آید. همکاری و مشارکت صنعتی طی سالها در انجام پروژه های متعدد شکل میگیرد وبا ادغام دانش یکپارچه و تخصصی توانایی مدیریت پروژه بدست می آید.

همکاری نزدیک و مشارکت در اجرای هر پروژه دانش وفنون تازه ای را میطلبد. درچنین روابطی متخصصان صنعت در شاخه های مختلف با یکدیگر تبادل نظر کرده و طی مراحل کارنوعی مشارکت تخصصی پدید می آورند .این نوع همگرائی و یکپارچگی تنها درگذشت زمان و طی انجام پروژه های مشارکتی ایجاد می شود. کارگاه های کوچک و بزرگی که هر کدام در فن و تکنیک خاصی مهارت کسب کرده و تجربه های مفید کسب کرده اند.

وارد کنندگانی که به طور مستقیم محصول را از مراکز تولید تامین در اختیار مصرف کننده قرار میدهند . تولید کنندگانی که بدون هیچ تبلیغ و بزرگنمایی بهترین و زیباترین محصولات موجود در بازار را تولید میکنند. کارشناسانی که در مجامع علمی کشور تدریس میکنند.استادکارانی که بیش از نیم قرن در رشته و زمینه خاصی به مهارتی بی نظیر دست یافتند. شرکتها و موسساتی که منشاء و مرجع صنعت و فنونی خاص و منحصر به فرد اند و مجامع و مراکزی که پیشتاز گسترش علوم و فنون روز بشمار می آیند .

موسویها مدیریت پروژه های متعددی را عهده دار بود. در صفحه فعالیت ها به عناوین آن اشاره شده و اطلاعات بیشتر آن در پیوست مطالب آمده است.

امروزه مدیریت پروژه به اشکال مختلفی در جریان است . در صنعت ساختمان، عمران، راه سازی، صنایع دریایی و سایر صنایع روشهائی آکادمیک حاکم است. این مدارج طی سالها طی شده و به شکلی منسجم دنباله رو پروژه های مشابه در گذشته است. برای برخی از پروژه های رویکرد و دستورالعملی تنظیم نشده است .در اجرای یک پروژه جدید آنچه بر دستورالعمل ها چیره میگردد تجربه و توان اجراست.

مدیریت تولید یک محصول جدید که در پی یک ایده اولیه شکل میگیرد مدیریتی ست خلاق که با موارد پیشین وجه مشترکی نداشته و سیر ومراحل خود را منحصرا طی میکند. در چنین وظعیتی ، شناخت مهارت ها ، ابزارها ، منابع و سایر ملزومات منحصر بفرد ، شکل و اسلوب خاصی را می طلبد که مدیران پروژه بر آن آگاهند.

ما با در اختیار داشتن این منابع ، مهارت ها، ابزارها و علوم مرتبط ، پس از تشکیل جلسات تخصصی با صاحبان فن ، نتایج تحقیقات را در اختیار کارشناسان و اعضای متخصص انجمن طراحان خلاق قرار داده و نظرات سازنده آنان را بکار می بندیم. مجموع دانش پیشین را بررسی کرده و نمونه های مشابه را ارزیابی میکنیم . اجزای تشکیل دهنده محصول یا پروژه را مورد بررسی قرار داده و کامل ترین سکل ممکن در اجرای پروژه را به کار می گیریم .جدید ترین روشها و مواد اولیه را در ارتباط با مراکز تخصصی بدست آورده و در پروژه بکار می گیریم.


برای ما مهم ترین اصل در مدیریت پروژه ، ادغام هنر با صنعت است .

ما معتقدیم هنر در هرعرصه ای وارد شود نتیجه اش تحسین برانگیز خواهد بود.

[vc_row 0=””][vc_column width=”1/2″][vc_column_text 0=””]

اشاره ای به طراحی، نظارت و مدیریت اجرای پروژه درهمکاری با شرکت های پیمانکار
در صنعت تبلیغات محیطی       در سمت : طراح، ناظر و مدیر اجرای پروژه 

طراحی صنعتی، نظارت و مدیریت اجرای پروژه بازسازی و تعویض تابلوهای میدان انقلاب

 خمکاری با شرکت پیمانکاری پیدایش روز در طراحی، نظارت و مدیریت اجرای نما وتابلوی کامپوزیتی بانک اقتصاد نوین (بیش از یکصد شعبه در سراسر کشور )

طراحی، نمونه سازی و تولید  بیش از ده مدل مختلف ازسایبان، کاور و کیوسک خودپرداز

طراحی، نظارت و مدیریت تولید و نصب  نزدیک به پانصد دستگاه سایبان خودپرداز بانک ها و موسسات مالی کشور

طراحی، نظارت و مدیریت اجرای تابلوهایی عظیم تبلیغات محیطی، تابلوهای بام و بیلبرد

طراحی و تنظیم دستورالعمل برای تابلوهای شعب بانک کشاورزی در همسان سازی شعب

اجرای روشهای سازمانی و اخذ نخستین استاندارد مدیریت کیفیت iso 9001 در صنعت تولید تابلو

عضواتحادیه سازندگان تابلوهای تبلیغاتی

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text 0=””]

شرکت موسویها، طی دو دهه گذشته مدیریت اجرای پروژه های متعددی را درعرصه صنعت، تبلیغات محیطی و هنرهای تجسمی برعهده داشته است

در شرکت موسویها طراحی از مقدماتی تا پیشرفته، محاسبات فنی و دستورالعمل های اجرا به هدف ارتقای کیفی پروژه صورت میگیرد و توسط تیم تخصصی تنظیم میگردد.

 خلاصه ای از سوابق  موسویها

طراحی صنعتی وتنظیم دستورالعمل تولید بیش از یکصد طرح و محصول صنعتی و مدل تولید برای صنایع مختلف چوب، فلز، صنایع تولیدی و ساختمان

طراحی، محاسبه،نظارت و مدیریت براجرای بیش از۱۵۰۰ دستگاه  تابلو و سازه تبلیغات محیطی

ساخت بیش از یکصد ماکت و مدل مقیاسی ،از محصولات صنایع نظامی (زرهی، دریایی، هوایی) در ابعاد و مقیاس مختلف، ماکت معماری و ساختمان ، بناهای تاریخی، ماکت های جغرافیایی، دکوراسیون داخلی ،

طراحی آلاچیق و اقامتگاه های پرتابل چند منظوره برای ستاد بحران، ایستگاه اتوبوس چند منظوره شهری، مه پاش معابر شهری، مبلمان شهری، نقاشی و نقش برجسته های دیواری

اجرای بیش از پنجاه اثر هنری، نقاشی پرتره، مجسمه ، تندیس، یادمان

طراحی صنعتی، ساخت مدل اولیه تولید  و ثبت اختراع  تابلوی اسکرول استادیومی با توان نمایش ۲۵ تصویر در زمانبندی های تحت کنترل

همکاری در راه اندازی کمپین من هم یک کودک هستم و همراهی با مدیران پروژه ، فاندوران و جمعی از طرفداران ( پارک وی تا تجریش – خرداد ۹۵)

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]