MOUSAVIHA

تابلو تبلیغات محیطی
تابلو،تابلو تبلیغاتی
ژانویه 4, 2017

کاور و سایبان خودپرداز

پس ازطراحی اولیه سایبان و کاورتبلیغاتی خودپرداز، مطابق با الگو ومشخصه های هر موسسه مالی، آنالیز فنی طرح ، انجلم میگیرد و بخشهای تشکیل دهنده به تناسب ابعاد و نحوه اتصال به شاسی اصلی جداگانه مورد ارزیابی قرار میگیرند.انتخاب مواد اولیه مناسب .عمر بالای محصول ، کاهش هزینه تولید ، وزن و حمل آسان با در نظر داشتن استقامت محصول مشخص شده و محصول اولیه تولید میگردد.

شاخص یک سایبان خوب علاوه بر موارد گفته شده ،نحوه ساخت و قرار گیری آن است .بسیاری از دستگاه های خودپرداز از قسمت مونیتورینگ ، سرویس یا تعمیر میشوند. پس نباید سایبان برای این مورد ایجاد مشکل نماید ، اتصال سایبان به کابینت دستگاه یا به شیشه های اطراف عملی کاملا اشتباه است . سایبانها توسط افراد خرابکار یا کاربران عصبانی مورد ضربه قرار میگیرند .اجزای آن توسط سارقان به سرقت میرود و قطعات ارزشمند آن محرک انجام عمل سرقت است . پس سایبان خودپرداز ، تنها یک پوشش نیست . ما توانستیم این موانع را پشت سر بگذاریم و در طراحی سایبان توانا شویم . طراحی صنعتی 30 مدل مختلف با صرف وقت و هزینه موجبات توانایی ما را فراهم ساخته است . ما امروز دانش فنی این کار را در اختیار داریم وبا تجربه ای که در سالها ی گذشته کسب کردیم میتوانیم بهترین نمونه فنی و قابل اجرا را به مشتریان سازمانی خود ارائه دهیم .



لزوم بکارگیری کاور ، سایبان، یا استند تبلیغاتی پیرامون خودپرداز

پس از نصب دستگاه های خود پرداز در کشور با پیروی از روشهای سایر کشورها نیاز به یک پوشش مراقبتی و تبلیغاتی برای هر دستگاه مشهود بود .نخستین سایبان برای بانکهای کشاورزی و صادرات طراحی و اجراء شد .سپس سایر سازندگان هر یک طبق توان و سلیقه طرح هایی را برای سایر بانک ها ارائه دادند .

به دلیل تنوع دستگاه های خودپردازو ابعاد واشکال مختلف آنها طراحی هر سایبان مشکلات مربوط به خود را دارد. سایبانهای رایج امروزی تنها برای ایجاد فضای سر پو.شیده ساخته میشوند . بیشترمشتریان سایبانها ، بانکها و موسسات مالی هستن که علی رغم درآمد های سازمانشان عموماً بهای تمام شده محصول را ملاک انتخاب قرار میدهند . در صورتی که یک سایبان شان و جایگاه بنگاه اقتصادی را بازگو میکند. بعضی از سایبانها حتی فاقد محل مناسب برای درج نام و لوگوی بانک هستند . یا هیچ محلی برای کاغذ های باطله ندارند. بسیاری از آنها فاقد نور سقفی و طا قچه قرارگیری کیف یا وسایل همراه کاربر هستند.


معیارهای لازم برای یک طرح مناسب و قابل قبول

- حفظ پلاتفرم کلی برای انواع خودپردازهای دیواری و سالنی

- ایجاد محلی برای درج نام و نشان بانک کشاورزی با تاثیر مستقیم بر مخاطب

- حفظ نرمی، لطافت، و همبستگی فرمی با عنصر کاربری (انسان)

- حذف زوائد وایجاد یک سطح کاربردی و موثر در تبلیغات محیطی

- ایجاد یک ظرف کاغذ باطله با حجمی بیشتر از 15 لیتر

- نور دارکردن نام و مشخصات بانک

- نزدیکی و همسویی با پلتفرم کلی بانک

- نزدیکی و همسویی با پلتفرم کلی بانک

- استفاده از نوعی مواد اولیه در هر دو محصول پیشنهادی برای افزایش طول عمر

- سبک سازی محصول با حفظ ایستایی

- آسان سازی و روان سازی در تولید و مونتاژ

- حفظ معیارهای اصلی و ملزوم در سایبان و کاور خودپرداز

- ایجاد تقابل و ارتباط برای استفاده آسان کاربراز محصول نهایی

- توانایی در بر گرفتن برندهای مختلف خودپرداز دیواری و سالنی

- قابلیت نصب در شرایط مختلف

- حفظ معیارهای ایمنی برای افراد درمحیط پیرامون

- حفظ استانداردها و تناسبات ابعادی مطابق با معیارهای محیط



توضیح : طراحی صنعتی و مطالعات فنی محصول درسایبان های که تصویرشان در این صفحه آمده توسط موسویها انجام گرفته ، اما تولید و تکثیر برخی از آنها توسط شرکت ها و مجموعه های صنعتی همکار اجرا شده است .

برخی از این موارد پس از طراحی و ساخت نمونه اولیه هرگز به تولید انبوه نرسیدند و برخی در مرحله طرح اولیه باقی ماندند.



کاور و سایبان خودپرداز،طراحی کاور تبلیغاتی خودپرداز

کاور و سایبان خودپردار، طراحی کاور تبلیغاتی خودپرداز به منظور تبلیغات بانک و موسسه مالی و در درجه دوم برای امنیت دستگاه انجام میگیرد.

برای حفظ معیارها و ملزومات ،لازم است پس از مطالعه هویت سازمانی، طرح مقدماتی به طرحی صنعتی مبدل شود،

کاور تبلیغاتی خودپرداز با در نظر داشتن معیارهای هویت بصری و اصول مهندسی طراحی و تولید می شود.

برخی از طرح ها که ثبت صنعتی آن انجام نشده به دلیل عدم رعایت حقوق طراح در سایت آورده نشده است.

از آغاز فعالیت در این حوزه تا کنون بیش از یکصد مدل کاور و سایبان خودپرداز طراحی شده که برخی از آنها درمرحله نمونه سازی یا تولید هستند.